Home Cabinet Psihoterapie Forum Adrese utile Promotii - Anunturi Contact  
COŞUL DE CUMPĂRĂTURI

   Cum cumpăr?

   Confidenţialitate

   Arată coşul
Hipnoza
Hipnoterapie
Intrebări frecvente
Domenii de aplicare
Produse
NEWSLETTER   HIPNOTERAPIA

 

Abonaţi-vă la newsletterul hipnoterapia pentru a fi mereu informat.



LINK   EXCHANGE

 Revista Psihologia Azi
 PsiConsulting
 Psihologie, Solutii psihologice
 Psi-Shop.ro
 PROTECTIA CONSUMATORILOR - A.N.P.C.

,,Alungă insomnia!"



Alungă insomnia!

        Iei pastile pentru somn? Nu te poţi odihni în mod eficient? Constaţi că deprivarea de somn îţi cauzează irascibilitate, indolenţă, dificultăţi de concentrare şi îţi afectează munca, relaţiile sociale şi calitatea vietii?

        Prin hipnoterapie îi poţi reaminti subconştientul tău să te ajute să îţi iei o pauză, să laşi grijile deoparte şi să  dormi ca în copilărie.

        Cei mai mulţi oameni au nevoie de somn pentru a funcţiona corect (de exemplu, este demonstrate ştiinţific că celulele creierului îşi refac nivelul de sodiu şi potasiu în perioada de somn adânc). Însă nu cantitatea de somn este cea mai importantă, ci calitatea acestuia. Dacă calitatea somnului este buna, atunci 6 până la 7 ore şi jumătate pe zi vor fi suficiente pentru un adult.

        Se ştie deja că în caz de stres puternic, procesul fiziologic al somnului şi influenţa favorabilă a acestuia asupra sistemului imunitar se distrug, iar anumite etape ale somnului se diminuează. Somnul devine mai puţin profound, oamenii devin, de regulă, îngrijoraţi de faptul că ar putea să nu adoarmă, ceea ce îi face mai nervoşi şi îi ţine treji.  Ca rezultat, ei nu se pot relaxa, insomnia se accentuează şi astfel se formează un cerc vicios.

        Există însă modalităţi noi de a descoperi şi localiza cauzele insomniei şi de a găsi soluţii pentru a te putea bucura de un somn plăcut în timpul nopţii. În prezent, hipnoza joacă un rol important în tratarea problemelor de somn, în special a celor cauzate de tensiune psihică şi diverse forme de stres. Hipnoza te poate ajuta să depaşeşti insomnia mai ales atunci când această problemă cu somnul nu este generată de o afecţiune fizică, dar poate fi utilizată şi atunci când problema de somn este legată de o afecţiune, în completarea (şi uneori pentru reducerea) medicaţiei alopate.

        Intr-un studiu legat de pacientii cu sindrom posttraumatic ce implica si probleme cu somnul, s-a stabilit ca rezultatele hipnoterapiei sunt superioare celor obtinute prin folosirea pastilelor de dormit. Nu doar ca grupul care a facut psihoterapie a reusit sa isi reduca simptomele sindromului posttraumatic, ci a obtinut o imbunatatire importanta a tuturor variabilelor legate de somn care au fost luate in calcul in cadrul acelui studiu. 

        Cercetările arată că tratarea insomniei prin hipnoză este mai bună decât tratarea ei cu pastile de dormit.

        Probabil că ai auzit deja despre efectele secundare ale pastilelor de dormit care includ dureri de cap, ameţeli, somnolenţă matinală, dificultăţi de orientare în timpul zilei (ce cresc riscul de a cădea şi îţi afectează capacitatea de a conduce maşina) şi reducerea capacităţii de a funcţiona în timpul zilei. Un studiu ştiinţific a arătat chiar că pentru oamenii mai în vârstă care folosesc anumite pastile pentru somn creşte riscul de a face fractură de şold. În plus, dacă doreşti să te dai jos din pat înainte de a fi trecut 7-8 ore de la momentul în care ai luat medicamentul, ai putea avea pierderi de memorie. Şi, dacă iei pastile de dormit mai mult de 2 săptămâni, ai putea căpăta dependenţă, iar la prima încercare de a te culca fără pastile vei întâmpina dificultăţi şi mai mari de a adormi decât înainte.

        De asemenea, tot pastilele de dormit sunt responsabile, în unele cazuri, de  schimbări ale capacităţilor mentale şi emoţionale ale celor care le utilizează, precum agresivitatea, halucinaţiile, problemele de memorie şi depresia.

        De-a dreptul înspăimântătoare aceste efecte secundare! Şi de câte pastile vei avea nevoie ca să combaţi efectul secundar al pastilelor de dormit? Dacă ai insomnie severă, riscul de a lua pastile de dormit ar putea chiar depăşi riscul de a nu putea dormi destul.

        În schimb, realitatea somnului obtinut prin hipnoterapie bate cu mult numărarea oilor sau încercarea de a rezolva probleme de afaceri în mijlocul nopţii (care întotdeauna,  duc la soluţii bizare şi complet inaplicabile) şi aduce cu sine sănătate şi nici un risc secundar. După multe nopţi fără somn datorate stresului, unei cantităţi prea mari de cafeina şi, probabil, lipsei de exerciţiu fizic, hipnoza poate face pentru tine mai mult decât ai putea crede.

        Cum funcţionează hipnoza?

        Oamenii învaţă să doarmă în cele mai zgomotoase, incomode şi inconfortabile locuri. Probabil că ai văzut şi tu pe cineva dormind la o petrecere zgomotoasă sau într-un scaun incomod de metrou. Cu toţii avem această abilitate pentru că toţi avem acelaşi mecanism de bază al somnului. Este doar o chestiunde de a învăţa să îl utilizăm.

        Şi cu toţii am învăţat să dormim când eram copii mici. Unii dintre noi ne-am dezvoltat mai bine capacitatea de a ne descurca cu factorii perturbatori decât ceilalţi. Este foarte posibil ca tu să fi uitat cum să îţi desfăşori programul normal de somn, sau, mai bine zis, l-ai schimbat dintr-un anume motiv.

        Problemele tale cu somnul pot fi generate de îngrijorare sau anxietate, sau, poate, stilul tău de viaţă, mediul, dieta ta şi o multitudine de lucruri externe pot perturba obiceiurile tale normale de somn. Odată ce paternul greşit de somn s-a instalat, el trebuie sa fie "dezvăţat", iar hipnoza este o cale excelentă de a face asta, care poate acţiona direct asupra minţii tale inconştiente şi te poate învăţa să corectezi aceste lucruri.

        Aminteşte-ţi să respecţi 3 reguli de igienă privind somnul:

-         asigură-ţi condiţii adecvate ale zonei de dormit: fără televizor, fără lumină puternică, fără prea multă căldură. Dacă în cameră pătrunde mult zgomot stradal, foloseşte un aparat de sunet pentru a bloca celelalte sunete (aceste aparate de sunet sunt programate să repete o înregistrare de sunete uşoare, monotone, cum ar fi valurile sau ploaia).

-         nu consuma lichide cu cofeină în timpul după-amiezii sau serii.

-         redu consumul de dulciuri.

Nu lăsa deprivarea de somn să îţi ruineze viaţa!

Ai nevoie să îţi rezolvi problemele cu somnul înainte ca acestea să înceapă să îţi afecteze viaţa!

      30% OFF


Pretul contine TVA.


Pret MP3 : 90.00 lei